Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. ORDU VALİLİĞİ
T.C. ORDU VALİLİĞİ
T.C. ORDU VALİLİĞİ
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Milletvekillerimiz Valilik Birimleri Tarihçe İl Protokol Listesi Kurumsal Kimlik Vali Yardımcıları Görev Bölümü Mevzuat
  • ORDU
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Kolluk Gözetim Komisyonu Etik Komisyonu İnsan Hakları Yatırım Programları
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Basında Ordu Duyurular İlan Portalı Basın Açıklamaları Belgeseller Nöbetçi Eczaneler Yemek Listesi
  • İLETİŞİM
°C
28
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali
      • Vali Yardımcıları
        • Ayhan DURMUŞ
        • Hacı Mehmet KARA
        • Turgay ERGİN
        • Burak KESER
      • Kaymakamlar
        • Akkuş Kaymakamı
        • Altınordu Kaymakamı
        • Aybastı Kaymakamı
        • Çamaş Kaymakamı
        • Çatalpınar Kaymakamı
        • Çaybaşı Kaymakamı
        • Fatsa Kaymakamı
        • Gölköy Kaymakamı
        • Gülyalı Kaymakamı
        • Gürgentepe Kaymakamı
        • İkizce Kaymakamı
        • Kabadüz Kaymakamı
        • Kabataş Kaymakamı
        • Korgan Kaymakamı
        • Kumru Kaymakamı
        • Mesudiye Kaymakamı
        • Perşembe Kaymakamı
        • Ulubey Kaymakamı
        • Ünye Kaymakamı
    • Milletvekillerimiz
    • Valilik Birimleri
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkileri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • Protokol Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
      • İl Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • AB ve Dış İlişkiler Bürosu
      • İl Enerji Yönetim Birimi
    • Tarihçe
      • Atatürk Orduda
      • Görev Yapmış Valilerimiz
      • Ordunun Tarihçesi
    • İl Protokol Listesi
    • Kurumsal Kimlik
    • Vali Yardımcıları Görev Bölümü
    • Mevzuat
      • Genelgeler
      • Genel Emirler
      • Yönergeler
  • ORDU
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • Defterdarlık
      • Gümrük Müdürlüğü
      • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
      • İl Aile ve Sosyal Hizmetler Müdürlüğü
      • İl Çalışma ve İş Kurumu Müdürlüğü
      • İl Çevre ve Şehircilik Müdürlüğü
      • İl Emniyet Müdürlüğü
      • İl Jandarma Komutanlığı
      • İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü
      • İl Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İl Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • İl Ticaret Müdürlüğü
      • Kadastro Müdürlüğü
      • Meteoroloji Müdürlüğü
      • Sahil Güvenlik Komutanlığı
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Kolluk Gözetim Komisyonu
    • Etik Komisyonu
      • Etik Komisyonu
      • Etik İlkeler
      • Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi
      • Etik Mevzuatı
      • Faaliyetler
      • Etkinlikler
    • İnsan Hakları
    • Yatırım Programları
      • Ordu İli 2024 Yılı Yatırım Programı
      • Ordu İli 2023 Yılı Yatırım Programı
      • Ordu İli 2022 Yılı Yatırım Programı
      • Ordu İli 2021 Yılı Yatırım Programı
      • Ordu İli 2020 Yılı Yatırım Programı
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Basında Ordu
      • Video Haberler
      • Gazetelerde Ordu
    • Duyurular
    • İlan Portalı
    • Basın Açıklamaları
    • Belgeseller
    • Nöbetçi Eczaneler
    • Yemek Listesi
  • İLETİŞİM

“Yerel Kalkınma Stratejileri Hazırlama Eğitimi” Düzenlendi

LEADER Yaklaşımı Yerel Kalkınma Stratejilerinin Uygulanması ve Yerel Halkı Harekete Geçirme Teknik Destek Projesi kapsamında Ordu’da oluşturulan yerel eylem gruplarına ‘Yerel Kalkınma Stratejileri Hazırlama Eğitimi’ verildi.

Ordu Valiliği Toplantı Salonu’nda yapılan ve 2 gün süren ‘Yerel Kalkınma Stratejileri Hazırlama Eğitimi’ne, Ordu’da oluşturulan 3 yerel eylem grubundan toplam 35 personel katıldı.
Yerel Kalkınma Uzmanı Ersin Erdoğan tarafından verilen ‘Yerel Kalkınma Stratejileri Hazırlama Eğitimi’ne katılan personeller, proje kapsamında kurulacak teknik birimlerde değerlendirilecek.

“LEADER Yaklaşımı Yerel Kalkınma Stratejilerinin Uygulanması ve Yerel Halkı Harekete Geçirme Teknik Destek Projesi” hakkında bilgiler veren Ersin Erdoğan, “Tarım Bakanlığı Tarım Reformu Genel Müdürlüğü AB Uyum Dairesi Başkanlığı Yönetim Otoritesi'nin uygulama ve kontrat makamı olduğu, Ordu Valiliğinin liderliğinde Ordu Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü tarafından yürütülen ve TKDK İl Koordinatörlüğü tarafından desteklenen Kırsal kalkınma aracı IPARD II Programı 4.alt tedbiri olan ‘LEADER Yaklaşımı - Yerel kalkınma stratejilerinin uygulanması’ kapsamında Amasya, Ordu, Samsun, Kastamonu, Çanakkale, Erzurum, Manisa, Denizli, Ankara ve Diyarbakır illerinde uygulamaya konulan ‘LEADER Yaklaşımı Yerel Kalkınma Stratejilerinin Uygulanması ve Yerel Halkı Harekete Geçirme Teknik Destek Projesi’ 26.7 milyon avro bütçesi ve %100 hibe oranı ile 23.08.2016 tarihi itibari ile resmen başlamıştır” dedi.

Projenin 3 yıl süreceğini ifade eden Ersin Erdoğan, “3 Yıl sürecek bu projenin birinci aşaması olan 1/2016 kısmı 31.12.2016 da bitecek olup 2 ve 3 cü etapları 2017 ve 2018 yıllarında uygulanacaktır. 30 yılı aşkın süredir Avrupa Birliği ülkelerinde uygulanan LEADER yaklaşımı, sorunların masa başında tespit ve çözümünden ziyade yerel aktörlerin kalkınma sürecine dahil olmasını sağlayarak oluşturulan Yerel Kalkınma Stratejilerinin desteklemesi ile kırsal alanın sorunlarının çözümüne katkıda bulunacaktır” diye konuştu.

Projenin amacı hakkında da bilgiler veren Erdoğan, “Kırsal toplulukların kapasitelerinin geliştirilmesiyle, kırsal alanların sosyal, ekonomik ve çevresel olarak iyileştirilmesine destek olmak; Yerelde henüz kullanılmayan yerel kaynak ve potansiyelden yararlanılarak yeni gelir kaynakları yaratmak ve yaşam kalitesini iyileştirmek; Kırsalda yaşayanların yerel kalkınma süreçlerine gerçek anlamda katılmalarını desteklemek ve Kırsal toplulukların daha büyük topluluklarla entegrasyonunu kolaylaştırmaktır. Proje ile LEADER yaklaşımına yönelik bilgilendirme, farkındalık yaratma ve yerel halkı harekete geçirme faaliyetleri yürütülmüş ve ilimizde Yerel Eylem Grubu oluşturulması için en uygun üç alan belirlenerek yerel eylem grubu oluşumu desteklenmiştir” şeklinde konuştu.

Proje kapsamında Ordu’da yapılan çalışmalara da değinen Erdoğan, şunları kaydetti: “Ordu ilinde 3 adet Yerel Eylem Grubu (YEG) oluşturulmuştur. Bu yerel eylem grupları şunlardır. Perşembe, Çamaş ve Gürgentepe ilçelerinin birleşimi ile “Oksijen Yerel Eylem Grubu”; Ulubey, Mesudiye ve Kabadüz ilçelerinin birleşimi ile “Yeşil Doğa Yerel Eylem Grubu” ve Akkuş, Çaybaşı ve İkizce ilçelerinin birleşimi ile Karaca Yerel Eylem Grubu” kurulmuştur. Yerel Kalkınma Stratejisinin hazırlanması için bir araya gelen ve kırsal alanda yaşayan paydaşlardan oluşan dernek statüsünde kurulan bu gruplarda her biri kamu ve özel sektörün bir araya geldiği, iyi dengelenmiş ve alanda farklı sosyo-ekonomik sektörlerden oluşan mevcut yerel çıkar gruplarının temsilcilerinden oluşmuştur. Ordu Valiliğimizde ve Gıda Tarım Hayvancılık İl Müdürlüğümüzde olmak üzere; GTH İl Müdürü ve uzmanları, TKDK il Koordinatörü ve uzmanları, ve bakanlık tarafından görevlendirilmiş Yerel Kalkınma Uzmanı tarafından; kurulan bu 3 YEG ile birlikte sürece hazırlanma konusunda toplantılar, YEG alanlarının Kalkınma Stratejilerinin ve Önceliklerinin belirlendiği çalıştayları ve YEG lerin teknik birimlerinde görev alacak personelin eğitimleri tamamlanmıştır.”

Proje süreçleri hakkında da açıklamada bulunan Erdoğan, “Kurulan YEG’ler yerel kalkınma stratejilerini finansal uygulamaları TKDK tarafından yapılan IPARD programı ile uyumlu olacak şekilde hazırlamaktadırlar. Yerel kalkınma stratejileri YEG’lerin kendi bölgelerindeki sorunları analiz etme ve çözümlerini belirlemede önemli bir belgedir ve katılımcı bir anlayışla oluşturulmuştur. Grupların ilerdeki yıllarda nasıl çalışacağını ortaya koyar. Yerel Eylem Gruplarının faaliyetleri de yine bu proje kapsamında TKDK aracılığı ile desteklenecektir. YEG’lerin uygulayacağı; Yetenek kazandırma ve YEG bölge halkının harekete geçirilmesi; İşbirliği projeleri için uygun faaliyetler; YEG’lerin genel faaliyet giderleri ve küçük ölçekli projelerin uygulanması; Uzmanlar tarafından sağlanan hizmetler; Yazılı ve sözlü çeviri hizmetleri; Yurtiçi ve yurtdışı konaklama ve harcırahlar dahil olmak üzere seyahat harcamaları; Harekete geçirme faaliyetleri (örneğin eğitimler, seminerler, çalıştaylar ve fuarlara katılım ve yayınların aboneliği ve satın alınması ve diğer tanıtım faaliyetleri vb); Organizasyonlar, toplantılar, seminerler, eğitim faaliyetleri gibi aktiviteler için tesis ve ekipman kiralanması ve yiyecek-içecek harcamaları; Tanıtım materyallerinin hazırlanması, basılması ve dağıtımı; Araç kiralama ve yakıt masrafları; Seyahat sigortası; YEG yöneticileri ve/veya diğer YEG personelinin maaşları; Ofis kiralama ve genel harcamalar;       Ofis malzemeleri (kırtasiye vb.) ve Mobilya dahil olmak üzere ekipman harcamalarının %100 ü desteklenecektir. Bir YEG, ilgili kanun hükümlerine uygun bir dernek şeklinde, resmi olarak kayıtlı bir tüzel kişiliktir. Karar alma düzeyinde, ekonomik ve sosyal ortaklar ve çiftçiler, kırsal alanda yaşayan kadınlar, gençler ve bunların dernekleri gibi sivil toplumun diğer temsilcileri, ortaklığın %50’den fazlasını oluşturmaktadır. Minimum yüzde 20’lik kesim yerel otoritelerin temsilcilerinden oluşturulmuştur. Kamu kurumu temsilcileri veya tek bir çıkar grubunun oy hakkı %50’den fazla olamayacaktır. Yönetim Kurulunda en az bir kadın üye ve 25 yaş veya altında en az bir genç yer almaktadır. Strateji uygulama alanı, sürdürülebilir bir kalkınma stratejisini desteklemek üzere uyumlu ve yeterli düzeyde insan kaynakları ve finansal ve ekonomik kaynak sağlanmıştır. Projenin uygulanmasında Ordu Valiliğinin, Gıda Tarım ve Hayvancılık İl Müdürlüğünün ve TKDK İl Koordinatörlüğünün çok önemli ve değerli katkıları olmuştur Bu katkılar projenin ilde başarı ile uygulanmasını sağlamıştır. Bu proje ilimizin sosyal ve ekonomik kalkınmasına çok önemli katkılar sağlayacaktır” dedi.

‘Yerel Kalkınma Stratejileri Hazırlama Eğitimi’ne katılan personellere, Yerel Kalkınma Uzmanı Ersin Erdoğan tarafından ‘Katılım Belgesi’ verildi. 
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Kurumsal E-posta
  • e-Dilekçe
  • Bilgi Edinme
  • Kamu Denetçiliği Kurumu
Karşıyaka Mahallesi Atatürk Bulvarı No:336 Altınordu/Ordu
Telefon: +90 452 223 14 44 Belgegeçer : +90 452 223 14 40
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız