Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. ORDU VALİLİĞİ
T.C. ORDU VALİLİĞİ
T.C. ORDU VALİLİĞİ
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Milletvekillerimiz Valilik Birimleri Tarihçe İl Protokol Listesi Kurumsal Kimlik Vali Yardımcıları Görev Bölümü Mevzuat
  • ORDU
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Kolluk Gözetim Komisyonu Etik Komisyonu İnsan Hakları Yatırım Programları
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Basında Ordu Duyurular İlan Portalı Basın Açıklamaları Belgeseller Nöbetçi Eczaneler Yemek Listesi
  • İLETİŞİM
°C
14
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali
      • Vali Yardımcıları
        • Ayhan DURMUŞ
        • Hacı Mehmet KARA
        • Turgay ERGİN
        • Burak KESER
      • Kaymakamlar
        • Akkuş Kaymakamı
        • Altınordu Kaymakamı
        • Aybastı Kaymakamı
        • Çamaş Kaymakamı
        • Çatalpınar Kaymakamı
        • Çaybaşı Kaymakamı
        • Fatsa Kaymakamı
        • Gölköy Kaymakamı
        • Gülyalı Kaymakamı
        • Gürgentepe Kaymakamı
        • İkizce Kaymakamı
        • Kabadüz Kaymakamı
        • Kabataş Kaymakamı
        • Korgan Kaymakamı
        • Kumru Kaymakamı
        • Mesudiye Kaymakamı
        • Perşembe Kaymakamı
        • Ulubey Kaymakamı
        • Ünye Kaymakamı
    • Milletvekillerimiz
    • Valilik Birimleri
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkileri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • Protokol Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
      • İl Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • AB ve Dış İlişkiler Bürosu
      • İl Enerji Yönetim Birimi
    • Tarihçe
      • Atatürk Orduda
      • Görev Yapmış Valilerimiz
      • Ordunun Tarihçesi
    • İl Protokol Listesi
    • Kurumsal Kimlik
    • Vali Yardımcıları Görev Bölümü
    • Mevzuat
      • Genelgeler
      • Genel Emirler
      • Yönergeler
  • ORDU
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • Defterdarlık
      • Gümrük Müdürlüğü
      • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
      • İl Aile ve Sosyal Hizmetler Müdürlüğü
      • İl Çalışma ve İş Kurumu Müdürlüğü
      • İl Çevre ve Şehircilik Müdürlüğü
      • İl Emniyet Müdürlüğü
      • İl Jandarma Komutanlığı
      • İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü
      • İl Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İl Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • İl Ticaret Müdürlüğü
      • Kadastro Müdürlüğü
      • Meteoroloji Müdürlüğü
      • Sahil Güvenlik Komutanlığı
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Kolluk Gözetim Komisyonu
    • Etik Komisyonu
      • Etik Komisyonu
      • Etik İlkeler
      • Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi
      • Etik Mevzuatı
      • Faaliyetler
      • Etkinlikler
    • İnsan Hakları
    • Yatırım Programları
      • Ordu İli 2024 Yılı Yatırım Programı
      • Ordu İli 2023 Yılı Yatırım Programı
      • Ordu İli 2022 Yılı Yatırım Programı
      • Ordu İli 2021 Yılı Yatırım Programı
      • Ordu İli 2020 Yılı Yatırım Programı
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Basında Ordu
      • Video Haberler
      • Gazetelerde Ordu
    • Duyurular
    • İlan Portalı
    • Basın Açıklamaları
    • Belgeseller
    • Nöbetçi Eczaneler
    • Yemek Listesi
  • İLETİŞİM
VALİLİK
  • Yöneticilerimiz
    • Vali
    • Vali Yardımcıları
      • Ayhan DURMUŞ
      • Hacı Mehmet KARA
      • Turgay ERGİN
      • Burak KESER
    • Kaymakamlar
      • Akkuş Kaymakamı
      • Altınordu Kaymakamı
      • Aybastı Kaymakamı
      • Çamaş Kaymakamı
      • Çatalpınar Kaymakamı
      • Çaybaşı Kaymakamı
      • Fatsa Kaymakamı
      • Gölköy Kaymakamı
      • Gülyalı Kaymakamı
      • Gürgentepe Kaymakamı
      • İkizce Kaymakamı
      • Kabadüz Kaymakamı
      • Kabataş Kaymakamı
      • Korgan Kaymakamı
      • Kumru Kaymakamı
      • Mesudiye Kaymakamı
      • Perşembe Kaymakamı
      • Ulubey Kaymakamı
      • Ünye Kaymakamı
  • Milletvekillerimiz
  • Valilik Birimleri
    • Özel Kalem Müdürlüğü
    • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
    • İl Basın ve Halkla İlişkileri Müdürlüğü
    • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
    • İdare ve Denetim Müdürlüğü
    • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
    • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
    • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
    • Protokol Şube Müdürlüğü
    • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
    • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
    • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
    • Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı
    • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
    • İl Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi
    • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
    • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
    • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
    • AB ve Dış İlişkiler Bürosu
    • İl Enerji Yönetim Birimi
  • Tarihçe
    • Atatürk Orduda
    • Görev Yapmış Valilerimiz
    • Ordunun Tarihçesi
  • İl Protokol Listesi
  • Kurumsal Kimlik
  • Vali Yardımcıları Görev Bölümü
  • Mevzuat
    • Genelgeler
    • Genel Emirler
    • Yönergeler

İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü

KİMDİR ? 

1967 yılında Giresun’un Bulancak  İlçesinde doğan Yusuf MERCAN, İlk, Orta ve Lise eğitimini  tamamladıktan sonra, Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesinden mezun olmuştur. Mercan, Alucra, Görele ve Yağlıdere İlçe Nüfus Müdürlüğü görevlerinde bulunmuş, Görevde  Yükselme sınavıyla Ardahan İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü  görevine atanmıştır.  2020 yılında da  Ordu İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğüne  atanarak  görevine devam etmektedir.
Yusuf MERCAN evli ve  üç çocuk babası olup 2 Takdirname, 4 Başarı Belgesi ve Üstün Başarı belgelerine  sahiptir.

İL NÜFUS ve VATANDAŞLIK MÜDÜRLÜĞÜNÜN GÖREVLERİ

Madde 15- Genel Müdürlük Taşra Kuruluşu İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlükleri ile İlçe Nüfus Müdürlüklerinden oluşur Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü 
Madde 16- İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü, İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürünün yönetiminde nüfus müdürü, yeteri kadar şef ve memurdan oluşur.
 
İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğünün Görevleri 
Madde 17- İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğünün görevleri aşağıda belirtilmiştir: 
  • İl içinde nüfus ve vatandaşlık hizmetlerinin mevzuata uygun ve düzgün bir biçimde yürütülmesini ve nüfus kütüklerinin eksiksiz, düzenli ve güncel bir şekilde tutulmasını sağlamak amacıyla gereken tedbirleri almak ve uygulamak. 
  • İl düzeyinde kişisel durum olaylarına ait istatistikleri temin etmek. 
  • Valiliğin; Bakanlık, ilçeler ve diğer kuruluşlarla nüfus ve vatandaşlık hizmetlerine ilişkin haberleşmelerini yapmak. 
  • İl içerisinde nüfus ve vatandaşlık işlerine ait ödeneklerin harcanmasına ilişkin tahakkuk, mutemetlik, ayniyat ve diğer işleri yapmak. 
  • İldeki tüm personelin özlük işlerini yürütmek. 
  • Nüfus hizmetlerinin daha etkin ve verimli bir şekilde yürütülmesi için halkla ilişkileri düzenlemek ve halkın bu hizmetlere katkısını sağlamak amacıyla gerekli işleri yapmak. 
İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürünün Görev, Yetki ve Sorumluluğu 
Madde 18- İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürünün görevleri aşağıda belirtilmiştir: 
I- 
  • Nüfus, vatandaşlık ve evlenme hizmetlerinin mevzuat çerçevesinde yürütülmesi için gerekli tedbirleri almak, kendisine bağlı il ve ilçe kuruluşlarını denetlemek, nüfus müdürlüklerinin denetimine ait raporları değerlendirmek ve gereğini yapmak. 
  • Yetkisi içindeki disiplin cezasını vermek, daha ağır cezalar ile taltif ve takdirname verilmesi için tekliflerde bulunmak. 
  • Nüfus personelinin atama, yer değiştirme ve yükselmelerine ilişkin Valiye teklifte bulunmak. 
  • Nüfus ve vatandaşlık hizmetlerinde Valinin danışmanlığını yapmak. 
II- İl idare Şube Başkanı olan İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürü, nüfus hizmetlerinin zamanında, etkin ve yasalara uygun şekilde yürütülmesinden, memurların çalışmalarının izlenip denetlenmesinden Valiye karşı sorumludur. 
 
İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğünde Görevli İlçe Nüfus Müdürünün Görev, Yetki ve Sorumluluğu 
Madde 19- İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğünde görevli ilçe nüfus müdürünün görevleri aşağıda belirtilmiştir: 
I- 
  • Kendisine bağlı olan büro, bölüm veya servisi yönetmek. 
  • İl nüfus ve vatandaşlık müdürlüğünün yazışma ve dosyalamaya ilişkin işlemlerini yürütmek. 
  • Bütçe, tahakkuk ve ayniyat işlerini yapmak. 
  • Personelin sicil ve işlem dosyalarını tutmak ve özlük işlerini yürütmek. 
  • Nüfus olaylarına ait istatistikleri toplamak, değerlendirmek ve gerekli işlemleri yapmak. 
  • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürünün verdiği diğer görevleri yapmak. 
II-İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğünde görevli ilçe nüfus müdürü büro işlerinin düzgün, zamanında, yasalara ve verilen emirlere uygun bir şekilde yürütülmesinden il nüfus ve vatandaşlık müdürüne karşı sorumludur. 

İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü Şefinin Görev, Yetki ve Sorumluluğu 
Madde 20- İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü Şefinin görevleri aşağıda belirtilmiştir: 
I- 
  • Kendisine bağlı olan büro, bölüm veya servisi yönetmek. 
  • İl nüfus ve vatandaşlık müdürlüğünün yazışma ve dosyalamaya ilişkin işlemlerini yürütmek. 
  • Bütçe, tahakkuk ve ayniyat işlerini yapmak. 
  • Personelin sicil ve işlem dosyalarını tutmak ve özlük işlerini yürütmek. 
  • Nüfus olaylarına ait istatistikleri toplamak, değerlendirmek ve gerekli işlemleri yapmak. 
  • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürünün verdiği diğer görevleri yapmak. 
II-İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü Şefi büro işlerinin düzgün, zamanında, yasalara ve verilen emirlere uygun bir şekilde yürütülmesinden İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürüne karşı sorumludur. 
İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü Veri Hazırlama ve Kontrol İşletmeninin Görev, Yetki ve Sorumluluğu 
Madde 21- İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü Veri Hazırlama ve Kontrol İşletmeninin görevleri aşağıda belirtilmiştir: 
I- 
  • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğünün yazışma ve dosyalamaya ilişkin işlerini yürütmek. 
  • Bütçe, tahakkuk ve ayniyat işlerini yapmak. 
  • Personelin sicil ve işlem dosyalarını tutmak ve özlük işlerini yürütmek. 
  • Nüfus olaylarına ait istatistikleri toplamak, değerlendirmek ve gerekli işlemleri yapmak. 
  • Şefin verdiği diğer görevleri yapmak. 
II- İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü Veri Hazırlama Kontrol İşletmeni büro işlerinin yasalara ve verilen emirlere uygun olarak zamanında ve düzgün bir şekilde yürütülmesinden Şefe karşı sorumludur.
 
 
İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürü 
Yusuf MERCAN
 

 
Duyurular
 
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Kurumsal E-posta
  • e-Dilekçe
  • Bilgi Edinme
  • Kamu Denetçiliği Kurumu
Karşıyaka Mahallesi Atatürk Bulvarı No:336 Altınordu/Ordu
Telefon: +90 452 223 14 44 Belgegeçer : +90 452 223 14 40
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız