İl İdare Kurulu Müdürlüğü Kamu Hizmet Standartları

 

Sıra No

Vatandaşa Sunulan Hizmetin Adı

Başvuruda İstenilen Belgeler

Hizmetin Tamamlanma süresi (En Geç Süre)

1

3071 sayılı Dilekçe Hakkının Kullanılmasına Dair Kanun gereğince yapılan başvuru

Dilekçe (Dilekçe sahibinin adı-soyadı ve imzası ile iş veya ikametgâh adresinin bulunması gerekir)

(Dilekçe örneği için tıklayınız.)

30 gün

2

4982 sayılı Bilgi Edinme Hakkı

Kanun gereğince yapılan başvuru

 

Dilekçe veya elektronik ortamda gönderilen başvuru (Bilgi edinme başvurusu, başvuru sahibinin adı ve soyadı, imzası ikametgâh veya iş adresi, başvuru sahibi tüzel kişi ise tüzel kişinin unvanı ve adresi ile yetkili kişinin imzası ve yetki belgesinin bulunması gerekir)

(Başvuru örneği için tıklayınız.)

 

İstenilen bilgi kurumda ise 15 iş günü, başka bir kurumdan temin edilmesi halinde 30 iş günü

3

CİMER başvurusu

CİMER sistemi üzerinden

(Erişim için https://www.cimer.gov.tr tıklayınız.)

30 gün

4

 

 

4483 sayılı Memurlar ve Diğer

Kamu Görevlilerinin Yargılanması Hakkında Kanun uygulaması

Dilekçe (Dilekçe sahibinin doğru ad, soyad ve imzası ile iş veya ikametgâh adresinin bulunması zorunludur)

( -Soruşturma İzni Verilmesine dair karara itiraz dilekçesi örneği için tıklayınız. )

( -Soruşturma İzni Verilmemesine dair karara itiraz dilekçesi örneği için tıklayınız.)

Karar verme süresi: Görevlendirme emrinden itibaren

30 gün +15 gün ek süre olmak üzere toplamda 45 gün

Tebliğ işlemleri:

Karar verilmesine müteakiben 7-15 gün

5

İl Disiplin Kurulu İş ve İşlemleri

Soruşturma Dosyası

Soruşturma Dosyasının intikalinden itibaren 30 gün

6

657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 125.maddesi gereğince verilen Uyarma, Kınama, Aylıktan Kesme disiplin cezalarına itiraz başvuruları

 

Dilekçe (Dilekçe sahibinin adı-soyadı ve imzası ile iş veya ikametgâh adresinin bulunması gerekir)

(İtiraz dilekçesi örneği için tıklayınız.)

 

Disiplin Kurulu, dosyayı aldığı tarihten itibaren 30 gün içinde soruşturma evrakına göre kararını bildirir.

7

7068 Sayılı Genel Kolluk Disiplin Hükümleri Hakkında Kanun 
Hükmünde Kararnamenin Kabul Edilmesine Dair Kanun uygulaması

Soruşturma Dosyası

(İtiraz dilekçesi örneği için tıklayınız.)

Soruşturma Dosyasının intikalinden itibaren 30 gün

8

 

6713 Sayılı Kolluk Gözetim Komisyonu Kurulması Hakkında Kanun ve 6713 Sayılı Kolluk Gözetim Komisyonu Kurulması Hakkında Kanunun Uygulanmasına Dair Yönetmelik uygulaması

 

Dilekçe (Dilekçe sahibinin adı-soyadı, yaşı, T.C. kimlik no ve imzası ile iş veya ikametgâh adresinin bulunması gerekir) varsa olayla ilgili diğer belgeler.

(İhbar/Şikayet Formu için tıklayınız.)
(Memnuniyet Bildirim Formu için tıklayınız.)

(Başvurular Valilik/Kaymakamlık Kolluk Şikâyet Bürolarına doğrudan yapılabileceği gibi http://kollukgozetim.gov.tr/ adresinden online olarak da yapılabilmektedir.)

 

 

İlgili mevzuatta belirtilen sürelerde

(Taraflara 2 aylık sürelerin bitiminde bilgi verilir.)

 
 

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz. 

 

İlk Müracaat Yeri

Ordu Valiliği İl İdare Kurulu Müdürlüğü

İlk Müracaat Yeri

Ordu Valiliği

İsim

Aysel ACAR

İsim

Ayhan DURMUŞ

Unvan

Şef

Unvan

Vali Yardımcısı

Adres

Ordu Valiliği Kat :5 

Adres

Ordu Valiliği Kat :5

Tel

452 223 14 44

Tel

0 452 223 14 44

Faks

452 225 33 62

Faks

0 452 225 33 62

Eposta

aysel.acar@icisleri.gov.tr

Eposta

idarekurulu@ordu.gov.tr

 
 

Bizi Takip Edin

Karşıyaka Mahallesi Atatürk Bulvarı No:336 Altınordu/Ordu
Telefon: +90 452 223 14 44 Belgegeçer : +90 452 223 14 40