Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. ORDU VALİLİĞİ
T.C. ORDU VALİLİĞİ
T.C. ORDU VALİLİĞİ
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Milletvekillerimiz Valilik Birimleri Tarihçe İl Protokol Listesi Kurumsal Kimlik Vali Yardımcıları Görev Bölümü Mevzuat
  • ORDU
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Kolluk Gözetim Komisyonu Etik Komisyonu İnsan Hakları Yatırım Programları
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Basında Ordu Duyurular İlan Portalı Basın Açıklamaları Belgeseller Nöbetçi Eczaneler Yemek Listesi
  • İLETİŞİM
°C
2
Temmuz2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali
      • Vali Yardımcıları
        • Ayhan DURMUŞ
        • Hacı Mehmet KARA
        • Turgay ERGİN
        • Burak KESER
      • Kaymakamlar
        • Akkuş Kaymakamı
        • Altınordu Kaymakamı
        • Aybastı Kaymakamı
        • Çamaş Kaymakamı
        • Çatalpınar Kaymakamı
        • Çaybaşı Kaymakamı
        • Fatsa Kaymakamı
        • Gölköy Kaymakamı
        • Gülyalı Kaymakamı
        • Gürgentepe Kaymakamı
        • İkizce Kaymakamı
        • Kabadüz Kaymakamı
        • Kabataş Kaymakamı
        • Korgan Kaymakamı
        • Kumru Kaymakamı
        • Mesudiye Kaymakamı
        • Perşembe Kaymakamı
        • Ulubey Kaymakamı
        • Ünye Kaymakamı
    • Milletvekillerimiz
    • Valilik Birimleri
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkileri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • Protokol Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
      • İl Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • AB ve Dış İlişkiler Bürosu
      • İl Enerji Yönetim Birimi
    • Tarihçe
      • Atatürk Orduda
      • Görev Yapmış Valilerimiz
      • Ordunun Tarihçesi
    • İl Protokol Listesi
    • Kurumsal Kimlik
    • Vali Yardımcıları Görev Bölümü
    • Mevzuat
      • Genelgeler
      • Genel Emirler
      • Yönergeler
  • ORDU
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • Defterdarlık
      • Gümrük Müdürlüğü
      • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
      • İl Aile ve Sosyal Hizmetler Müdürlüğü
      • İl Çalışma ve İş Kurumu Müdürlüğü
      • İl Çevre ve Şehircilik Müdürlüğü
      • İl Emniyet Müdürlüğü
      • İl Jandarma Komutanlığı
      • İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü
      • İl Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İl Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • İl Ticaret Müdürlüğü
      • Kadastro Müdürlüğü
      • Meteoroloji Müdürlüğü
      • Sahil Güvenlik Komutanlığı
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Kolluk Gözetim Komisyonu
    • Etik Komisyonu
      • Etik Komisyonu
      • Etik İlkeler
      • Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi
      • Etik Mevzuatı
      • Faaliyetler
      • Etkinlikler
    • İnsan Hakları
    • Yatırım Programları
      • Ordu İli 2024 Yılı Yatırım Programı
      • Ordu İli 2023 Yılı Yatırım Programı
      • Ordu İli 2022 Yılı Yatırım Programı
      • Ordu İli 2021 Yılı Yatırım Programı
      • Ordu İli 2020 Yılı Yatırım Programı
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Basında Ordu
      • Video Haberler
      • Gazetelerde Ordu
    • Duyurular
    • İlan Portalı
    • Basın Açıklamaları
    • Belgeseller
    • Nöbetçi Eczaneler
    • Yemek Listesi
  • İLETİŞİM
 

2021 Yılı 1. Dönem İl Koordinasyon Kurulu Toplantısı Yapıldı

12.01.2021

 
Sektörel gelişmeler ile yatırımları değerlendirmek, sorunları ve çözüm önerilerini ele almak, kurumlar arası işbirliği ve koordinasyonu sağlamak amacıyla yapılan İl Koordinasyon Kurulu Toplantısı, Vali Tuncay Sonel’in başkanlığında gerçekleştirildi.
Valilik Toplantı Salonu’nda gerçekleştirilen 2021 yılının 1. Dönem İl Koordinasyon Kurulu Toplantısı'na, Vali Tuncay Sonel’in yanı sıra, Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Hilmi Güler, Ordu Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Ali Akdoğan, vali yardımcıları, ilçe kaymakamları, ilçe belediye başkanları ve yatırımcı kuruluşların bölge ve il müdürleri katıldı.
Toplantının hayırlı olmasını dileyerek sözlerine başlayan Vali Tuncay Sonel, 2020 yılı Aralık ayı sonu itibariyle Ordu da kamu yatırımlarının proje sayısının 276 olduğunu, bu yatırımların toplam proje bedelinin 6 Milyar 796 Milyon ₺ olduğunu söyleyerek, yatırımlarda projelerin toplam bedeline göre %39,81 oranında nakdi gerçekleşme sağlandığını ifade etti.
Vali Tuncay Sonel, ”Yatırımcı kurum ve kuruluşların İl Yatırım Takip Sistemi(İLYAS)  girmiş olduğu verilere göre, ilimizde yürütülen 276 adet kamu yatırım projesinden 113 adedi devam eden proje iken, 26 adedi ihale, 4 adedi tasfiye ve 34 adedi proje aşamasında bulunmaktadır. Yıl içerisinde 96 adet projede %100 fiziki gerçekleşme sağlanarak yatırımlar tamamlanmıştır. İlimizdeki toplam 276 yatırım projesinin 112 adedi Ordu Büyükşehir Belediyesi ve ilçe belediyelerine aittir. Bizim için şu son aylar dolu dolu geçti. Ordu’muz için inşallah 2021’de aynı tempoyla, aynı hızla devam edecek. Yöre insanımızın hayatını kolaylaştırıcı projelerin bir an önce hayata geçirilmesi için hep beraber uğraşacağız” dedi.
Ordu Valiliği görevine başlayalı 6 ay olduğunu söyleyen Vali Sonel, gerçekleştirilen yatırımlarla ilgili Ordu’ya desteklerini esirgemeyen Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’a, Bakanlarımıza, Milletvekillerimize, yatırımcı kuruluşların yöneticilerine teşekkür etti ve konuşmasını şöyle sürdürdü:
“Aralık ayının son haftasında Ulaştırma ve Altyapı Bakanımızın şehrimizi ziyareti bizi çok heyecanlandırdı. 19 ilçemize çok ciddi katkılar sağlandı. Allah razı olsun. 7 Ocak Perşembe günü Çevre ve Şehircilik Bakanımızın şehrimizi ziyaret ederek, ilimize ve 19 ilçemize aynı şekilde katkılarda bulunması yine bizleri çok çok mutlu etti.  Devlet-vatandaş işbirliği ile ilimize 35’e yakın okul kazandırıldı. Devletimizin şefkatini ve sıcaklığını en ücra köşedeki yetim ve öksüzlerimize, şehit ailelerimize, gazilerimize, engelli olan vatandaşlarımıza Ordu ailemizle birlikte ulaştırmaya çalışıyoruz. En güzel haberlerden bir tanesi de, Aralık ayının sonunda 900 yataklı şehir hastanemizin ihalesinin yapılması oldu. Bu konuda da yine Sağlık Bakanımıza, emeği geçenlere, Ordu’muzun değerlerine ve Sayın Cumhurbaşkanımıza tekrar şükranlarımızı sunuyoruz.”
Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Hilmi Güler ise yaptığı konuşmada, ”Büyükşehir Belediyesi olarak, Valiliğimizle çok güzel bir uyum içerisindeyiz. Bizim ayrımız gayrımız yok. Sayın Valimizle çalışmamız örnek bir çalışma. Çok pratik onun için Ordu bu fırsatı iyi değerlendirmeli. Çok iyi bir uyumumuz var. Ayrıca bakanlar hepsi Ordu’ya geliyorlar. Burada güzel bir hava var. Bunu değerlendirelim. Çünkü, dünya çok değişik bir döneme girdi. Bunu iyi değerlendirmemiz gerektiğine inanıyorum” dedi.
2020 yılı Aralık ayı sonu itibarıyla yatırımların sektör bazındaki dağılımları ise şöyle;
Ulaştırma-Haberleşme sektöründe; tamamlanan 24, devam eden 32 ve ihale aşamasında 2 adet proje olmak üzere toplamda 58 adet proje bulunmaktadır. Bu projelerin toplam bedeli yaklaşık 4 Milyar 377 Milyon ₺ olup bugüne kadar toplam 2 Milyar 53 Milyon  ₺ harcama yapılarak %46,9 oranında nakdi gerçekleşme sağlanmıştır.
Eğitim sektöründe; tamamlanan 5, devam eden 5, ihale aşamasında 7 adet ve proje aşamasında 4 adet proje olmak üzere toplamda 21 adet proje bulunmaktadır. Bu projelerin toplam bedeli 137 Milyon ₺’dir. Toplamda 72 Milyon ₺ harcama gerçekleştirilerek %52,5 oranında nakdi gerçekleşme sağlanmıştır.
Tarım sektöründe; tamamlanan 13,devam eden 5,ihale aşamasında 10, proje aşamasında 2 adet ve tasfiye dilen 1 adet proje olmak üzere toplamda 31 adet proje bulunmaktadır. Projelerin toplam bedeli 409 Milyon ₺ olup bugüne kadar 110 Milyon ₺ harcanarak %27 oranında nakdi gerçekleşme sağlanmıştır.
Sağlık sektöründe; tamamlanan 5, devam eden 13 ve ihale aşamasında 2, proje aşamasında 6 adet olmak üzere toplamda 26 adet proje bulunmaktadır. Projelerin toplam bedeli 1 Milyar 261 Milyon ₺ olup 79 Milyon ₺ harcanarak %6,2 nakdi gerçekleşme sağlanmıştır.
Turizm sektöründe; tamamlanan 13, devam eden 19, ihalesi aşamasında 1, tasfiye edilen 3 ve proje aşamasında 2 adet proje olmak üzere toplamda 38 adet proje bulunmaktadır. Toplam proje bedeli 56 Milyon ₺ olan bu yatırımlarımıza bugüne kadar 30 Milyon ₺ harcanarak %53,6 nakdi gerçekleşme sağlanmıştır.
Enerji sektöründe; tamamlanan 3,devam eden 1, ihale aşamasında 2 ve proje aşamasında 2 adet olmak üzere toplam 8 adet proje bulunmaktadır. Projelerin toplam bedeli 167 Milyon ₺ olup 119 Milyon ₺ harcama yapılarak %71 oranında nakdi gerçekleşme sağlanmıştır.
Konut sektöründe; tamamlanan 9, devam eden 3 ve proje aşamasında 4 adet proje olmak üzere toplam 16 adet proje bulunmaktadır. Toplam proje bedeli 17 Milyon 913 Bin ₺ olan bu projelere toplamda 17 Milyon 49 Bin ₺ harcanarak %95 oranında nakdi gerçekleşme sağlanmıştır.
İmalat sektöründe; 1 adet tamamlanan ve 1 adet proje aşamasında olmak üzere 2 adet proje bulunmaktadır. Toplam bedeli 399 Bin ₺ olan bu projeler için bugüne kadar 323 Bin 910 ₺ harcama yapılarak %81.2 oranında nakdi gerçekleşme sağlanmıştır.
Madencilik sektöründe; toplam bedeli 322 Bin 730 ₺ olan 1 adet proje tamamlanmıştır.
Diğer Kamu Hizmetleri sektöründe; tamamlanan 25, devam eden 35, ihalesi aşamasında 2 ve proje aşamasında 13 adet proje olmak üzere toplam 75 proje bulunmaktadır. Toplam proje bedeli 370 Milyon ₺ olan bu projelere toplamda 226 Milyon ₺ harcanarak %61 oranında nakdi gerçekleşme sağlanmıştır.
Toplantıda, ilçe belediye başkanları, ilçelerinde yürütülen proje ve yatırımların son durumları hakkında bölge müdürlerinden detaylı bilgiler de aldılar ve taleplerini ilettiler.
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Kurumsal E-posta
  • e-Dilekçe
  • Bilgi Edinme
  • Kamu Denetçiliği Kurumu
Karşıyaka Mahallesi Atatürk Bulvarı No:336 Altınordu/Ordu
Telefon: +90 452 223 14 44 Belgegeçer : +90 452 223 14 40
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız